Kashaneh Group


فردای سازمان

استعاره‌ها دارای خصوصیاتی می‌باشند که آنها را قادر به تسهیل تحول در طول زمان و فضا می‌سازند. به عنوان مثال استعاره مانند یک وسیله نقلیه است و این ویژگی آن را برای سفر در طول زمان و فضا مناسب می‌سازد و از آنجا که وابسته به حرکت است وسیله‌ای برای انتقال تحول فراهم می‌سازد.

 

33- هرگز عزم تغییر فرهنگ نکنید. کار را با عزم گشودن گره‌ای از کار سازمان آغاز کنید.

34- رهبری یعنی توانایی و اراده بسیج زنان و مردان برای تحقق هدفی مشترک و برخورداری از شخصیتی که اعتماد برانگیزد.

35- رهبری واقعی در فروش بدین معنی است که در برابر خریداران، مناسب‌ترین پرسش‌ها را مطرح سازیم تا بدانیم آنها چه کاری را در چه زمان و مکانی به همراه چه کسانی و برای چه منظور انجام می‌دهند و با اعتماد به نفس به آنها بگوییم می‌دانم چه می‌خواهی پس به دنبال من بیا.

36- موفقیت اغلب باعث غرور شده و غرور منجر به شکست می‌شود.

37- توان‌افزایی به مدیران امکان می‌دهد تا از دانایی، مهارت، تجربه و انگیزه همه افراد سازمان بهره‌برداری کنند.

38- مدیران امروز با سازمان‌هایی سر و کار دارند که هیچ شباهتی به سازمان‌های گذشته ندارند.

39- اگر تنها یک سرانجام غیرقابل فرار وجود داشته باشد، این است که همه شرکت‌ها و سازمان‌ها (از جمله دولت‌ها) امروز ناچارند که خود را از نو تعریف کنند.

40- اگر کسی راه نرود، سکندری هم نمی‌خورد.

 

کتاب‌نامه فرا (فرهنگ سازمانی/ صفت‌های بایسته یک رهبر/ 101 استراتژی موفق فروش/ شرکت‌های بزرگ، مشکلات بزرگ/ سه کلید توان‌افزایی/ سازمان فردا (2)/ سازمان فردا (1)/ ساختن برای ماندن)


گروه کاشانه