Kashaneh Group


کلیدهای طلایی مدیریت

استعاره‌ها علاوه بر تسهیل بروز احساسات به اعضای سازمان کمک می‌کنند تا تحول سازمانی را بهتر تفسیر نموده و حس بهتری نسبت به آن داشته باشند. این حس بهتر ناشی از فرایند جستجوی یک توضیح با معنا برای تحول سازمانی توسط کارکنان می‌باشد که بر عملکرد آنان نیز تاثیر خواهد داشت. استعاره‌ها با وصل نمودن افکار، احساسات و باورهای مرتبط به یکدیگر، به کارکنان در مقابله با شرایط عدم اطمینان و ابهام ناشی از تحول سازمانی کمک می‌کنند.

 

25- نقش مدیر این است که درون فرد نفوذ کند و هوشمندی بی‌همتای او را کشف کند و به عملکرد تبدیل نماید.

26- حداکثر شادی و خشنودی انسان‌ها زمانی به دست می‌آید که در شغل همراستا با شخصیت (هوشمندی) خود به کار گمارده شوند.

27- توان یادگیری و به کار بستن باشتاب آموخته‌ها بزرگ‌ترین امتیاز رقابتی را در اختیار سازمان می‌گذارد.

28- رهبری هنر گوش دادن به دیگران است. چنانچه به سخنان کسی خوب گوش فرا ندهید نمی‌توانید درون و روان او را بشناسید.

29- هر کس این هنر را دارد که سررشته کار خویش را به دست گرفته و آن را به مسیر دلخواه ببرد.

30- دانش‌آموزان نمره B معمولا کارآفرین می‌شوند در حالی دانش‌آموزان نمره A مدیر می‌شوند.

31- هزینه جلب یک مشتری تازه پنج برابر هزینه خشنود نگه داشتن مشتریان کنونی است.

32- زمانی که یک دلیل کارکردی روشن برای خرید نام تجاری وجود نداشته باشد مصرف‌کننده به سرعت علاقه خود را به آن نام تجاری از دست می‌دهد.

 

کتاب‌نامه فرا (رهیدن از قانون‌های کهنه/ کلیدهای طلایی مدیریت منابع انسانی/ کسب و کار بر بال اندیشه/ کاراهه بابای دارا/ کار اثربخش/ کارآفرینی: شانس یا هوش/ کاتلر در مدیریت بازار/ فلسفه نام‌های تجاری)


گروه کاشانه